dinsdag 6 december 2011

Maandag 5 december 2011 - Hoor wie klopt daar .....

We staan rond half 8 op, de zon schijnt volop  en de weersverwachting geeft aan dat het vandaag rond de 27 graden gaat worden. Ja en dat op 5 december !
Als ik in de keuken bezig ben wordt er op de deur geklopt, zou Sinterklaas dan toch ons stulpje gevonden hebben hier in Florida ?? Nee hoor, het is buurman Ed, hij brengt ons verse grapefruits van eigen boom. Nou dat kunnen we wel gebruiken deze extra vitamientjes.
Onze citruspers moet vervangen worden en ik blader de folders er nog een op na. Bij Kohls staat een mooi designmodel in de aanbieding voor $ 29,99, nou daar moeten we maar eens op af vanmiddag.
Na een middagboterhammetje, een heerlijke uitsmijter met ham, gaan  we de zon in. We nemen ook nog een duik in het zwembad, het water is  32 graden dus echt lekker.
Rond een uur of 1 horen we een auto stoppen en wordt er opnieuw op de deur geklopt, nu dan toch ....
vol verwachting loop ik naar de voordeur, maar alles wat ik vind is een pakje wordt door  chauffeur van UPS bij de voordeur achter gelaten is.  Het pakje is voor onze huurders die na ons arriveren. Dus Sonja de bestelling is binnen !
Om 4 uur houden we het voor gezien, we hebben weer onze dosis zon te pakken en gaan na een douche, een rondje shoppen. Eerst naar Homedepot, hier wil Arjan nog kijken naar een apparaat om te ontstoppen. Hij vindt er een die hij wel wil, het is de laatste ,  maar het blijkt dat dit apparaat al gebruikt is, ja dat gebeurt hier vaak, even gebruiken en dan gewoon brutaal terugbrengen. Er wordt niets gekontroleerd en het artikel gaat gewoon weer de winkel in !   We kijken een dezer dagen nog wel bij een andere vestiging. Hierna rijden we naar de Loop en gaan bij Kohls op zoek naar de citruspers. Na wat zoeken vinden we er gelukkig nog een, volgens ons de laatste ....
Ik kook vandaag makkelijk, een zak gemengde stoomgroente in de magnetron, aardappelpuree en opgebakken kalkoen.
De avond vullen we met tv kijken, een beetje breien en computeren.
Rond 11 uur gaan we plat.



 

 

1 opmerking:

  1. Zo no weet ik waar ik in April lekeer elke ochtend verse Jus kan halen

    BeantwoordenVerwijderen