zondag 4 december 2011

Vrijdag 2 december 2011 - Laat de winter maar komen

We staan rond half 8 op, na het ontbijt ga ik wat boodschappen doen bij de Walmart.
Voor een vriendinnetje hebben we een sjaal bij Abercrombie & Fitch gekocht, het is zo'n leuke sjaal, dat ik besloten heb om een "nepper" te gaan breien. Het kabel patroon is niet al te moeilijk, dus dat moet gaan lukken. Ik koop een paar breinaalden en wat wol, een beetje gemelleerd grijs, dan valt het niet op als ik niet zo netjes brei, want het is inmiddels jaren geleden dat ik iets gebreid heb !
Thuisgekomen maak ik gelijk een beginnetje, het ziet er goed uit, het eindresultaat krijgen jullie over een paar dagen te zien !
In de loop van de ochtend rijden Arjan en ik naar Pinch-a-Penny, het zwembadwater moet opnieuw gecontroleerd worden. Met een grote smile vertelt de laborant ons dat het water in prima conditie is, misschien een beetje hoog gloor gehalte, maar dat kan geen kwaad.  We krijgen de computeruitdraai mee en wensen hem een nice day ! Zo dat is goed om te weten, want de weersvoorspellingen geven mooi weer aan en dan willen we toch nog wel even het zwembad in.  We rijden gelijk langs  het Leger des Heils, zij hebben een depot naast Stapels aan de 192. We geven hier wat tassen met "oude" kleding af, dat ruimt weer eens op in onze kledingkast.

De rest van de dag doen we niet veel, onze vrienden van nummer 100 vertrekken morgen, we drinken gezellig koffie bij hen en ik kook vanavond voor ons vieren. Pasta, kip en alfredosaus.

een sjaal van 2 meter met grote pompons

dit is toch niet moelijk ?

4 opmerkingen:

  1. Leuke sjaal, hoezo niet zo moeilijk, lijkt me knap ingewikkeld. Je kunt de sjaal straks goed gebruiken, het hagelt en stormt en dat op pakjesavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi als je nog wol over heb wil ik er ook wel een voor als we gaan schaatsen in Helevoet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaha, tante Ina, dat is een goeie!!! Enne heel veel goedkoper, ben beniuwd hoor!!...Trouwens tijd om terug te komen.....Geniet er nog ffe van!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, ik ben benieuwd naar het eindresultaat; als je dan ook nog dat tekentje erop kan krijgen à,

    BeantwoordenVerwijderen