zondag 25 september 2011

Zaterdag, 24 september 2011, Recyclen, goed voor het milieu en je portemonee.

We staan weer zo rond half 8 op, de zon schijnt en het is zo rond de 22 graden als ik buiten kom.
Ja, de koele nachten moeten nog komen.
Na het ontbijt gaat Arjan aan de slag om het bankstel in kleine stukken te zagen, zodat het in de vuilnisbak kan. Ook verzamelt hij alle lege vuilnisbakken uit de buurt om te vullen. Ik ga ondertussen wat boodschappen bij de Walmart doen, helaas was ik mijn fototoestel vergeten, want wat schets mijn verbazing, naast alle Halloween spullen worden nu ook al de Kerst spullen in de rekken gezet. Het moet niet gekker worden ! Tijdens mijn volgende boodschappen sessie zal ik wat foto's maken en plaatsen.
Als alle boodschappen opgeruimd zijn, ga ik aan de slag met de  kussens van het oude bankstel. Ik haal het schuimrubber eruit en snij het met het elektrische mes op maat voor de terrasstoelen. Tenslotte zonde om weg te gooien, recyclen dus !!
Het is een lastig karweitje, maar nu zitten we zowel binnen als buiten weer lekker zacht.
De middag brengen we door van bedje naar zwembad en vise versa. Het is behoorlijk warm en we moeten dus goed smeren.
We eten vandaag rode kool, gekookte aardappelen en stoofvlees (restje van een paar dagen terug).
In de loop van de avond gaat het weer regenen en er zit ook veel onweer in de lucht.
We kijken een beetje tv, maar rond 11 uur gaan de luikjes dicht.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten