vrijdag 30 september 2011

Vrijdag, 30 september 2011 - reacties achterlaten op weblog

Een berichtje aan mijn trouwe lezers:
Ik ben nog niet helemaal gewend aan deze weblog, ik zal er binnenkort eens rustig voor gaan zitten om e.e.a. uit te proberen. Wat heel vervelend is, dat er lezers zijn die geen reactie achter kunnen laten. Ra,ra hoe komt dat toch, als er lezers zijn, die het weten, laat het mij dan even weten. (ina.snoeij@gmail.com)
Ik heb inmiddelss bij mijn instellingen het profiel Anoniem toegevoegd, misshien dat dit helpt.


Nu dan de vrijdag:

We staan rond half 8 op, na het ontbijt ga ik de garage opruimen, gelijk maar stofzuigen en dweilen, dan is dt ook gebeurd. Het is vandaag weer erg warm, de dag begint met 24 graden in de schaduw.
Ik verschoon ons bed en zet de wasmachine aan, goh, wat maken de huishoudelijke apparaten in de USA toch een herrie ! Daarna doe ik wat dagelijkse boodschappen bij de Walmart.
De middag brengen we door in de zon, ja, we krijgen al een aardig kleurtje. Ook het zwembad wordt veelvuldig met een bezoekje verreerd, het water is heerlijk.
De maaltijd bestaat uit kipfilet, met alfredo saus, sperziebonen, cowlsla en gekookte aardappelen.
Na het eten ga ik eerst het weblog bijwerken, anders kom ik te ver achter.
Daarna beetje tv kijken en niet te laat naar bed.   

2 opmerkingen:

  1. Ina
    Ik heb me eigen eerst afgemeld en toen weer opnieuw aangemeld en het vinkje aangemeld blijven weggehaald en dan gaat het wel
    Groet Gerrit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekkere dag weer. Als je een bericht hebt geplaatst komt die nu in het dashboard, dus gaat goed. Probleem ligt bij blogger, inderdaad bij het aanmelden 'vinkje uit'. Goed dat je anoniem hebt toegevoegd, Leonine kon idd niet reageren.

    BeantwoordenVerwijderen