dinsdag 15 november 2011

Dinsdag 15 november 2011 - een gewone dinsdag

We staan rond 7 uur op. Ons bezoek gaat vandaag een paar dagen en route, richting Miami.
Na het ontbijt worden de spullen in de auto geladen  en rond half 11 vertrekken ze.
Arjan gaat het gras maaien en nadat ik het huis gestofzuigd heb rijd ik richting Ross Dress for Less. Even neuzen of er nog iets van mijn gading hangt. Ik koop in de schoenenwinkel, die nog steeds uitverkoop houdt nog een paar Teva sandalen, nu een model met een hakje, voor $ 32,00 . Bij Ross vallen er nog wat  leuke hebbedingetjes in mijn karretje, altijd handig om in voorraad te hebben voor een verjaardag. Bij de kleding zie ik deze keer niets naar mijn zin.   Rond 1 uur ben ik thuis, waar we eerst een boterham eten. Hierna ga ik de zon in en Arjaan kijkt samen met de buurman van nummer 114 naar de voetbalwedstrijd Duitsland-Nederland. Jammer, dat Nederland verloor !
We rijden nog even met onze buurtjes naar Coral Cay, ze willen ook graag ons townhouse zien. Ze vinden het prachtig. Morgenochtend vertrekken ze richting Nederland. We eten vandaag thuis, er staat nog een restant pastasaus in de vriezer, hier kook ik wat macaroni bij en klaar is de makkelijke dinsdagmaaltijd.
De avond vullen we met tv kijken en het weblog weer helemaal bijwerken.

2 opmerkingen:

  1. Nou ook deze dagen weer helemaal bij gelezen.
    Jullie hebben het ermaar druk mee visite town home en dan ook nog alle buren.
    Long Horn zijn wij ook in September voor het eerst geweest op uitnodeging van Peter was Perfect met een grote PPP.
    Nog heel veel mooi weer daar en het is zo December dan mogen jullie weer naar de Kou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, ben weer bijgelezen ! Wat een lekkere dagen achter de rug zeg ! Ik zie ook dat het mooi weer is, goed nieuwsvwant mijn ouders vliegen morgen naar Orlando voor 1,5 week !

    BeantwoordenVerwijderen