donderdag 17 november 2011

Donderdag 17 november 2011 - een nieuwe fiets

We staan rond  half 8 op, Arjan leest de krant en volgt de beursberichten, terwijl ik wat in huis rommel. Ik ruim alvast een paar kasten op, moet toch ook af en toe gebeuren.
Arjan controleert vandaag de sprinkler installatie of alle sprinklers nog goed sproeien, het wil weleens gebeuren dat er een klep blijft hangen en dat de sproeier als een fontijn sproeit. Ik ga ondertussen naar de dollarstore naast de nieuwe Walmart. Hier is altijd wel iets leuks te vinden, zoals een puzzle van alle staten van de USA, echt een leuk hebbedingetje en dat voor 1 dolar !
Hierna doe ik nog wat vergeten boodschapjes bij de Walmart, in deze zaak hebben ze een mooie afdeling met groente en fruit, het ziet er wat beter uit dan bij ons op de hoek.
Na een boterhammetje tussen de middag gaan we samen op pad. Arjan heeft een leuke fiets bij de Walmart gezien en mijn fiets is aan vervanging toe dus maar eens even kijken of het wat is.
De fiets staat hoog in de winkel op een speciaal rek,  daar moet dus even iemand bijkomen. We bekijken de fiets nauwkeurig en vragen aan de verkoper of hij de banden kan oppompen, want Arjan wil terug op de fiets. We moeten hiervoor naar de klantenservice achter in de winkel. Na een poosje komt de verkoper naar ons toe, hij gaat een andere fiets uit het rek halen, want deze fiets is niet goed. Oke, kost ons alles bij elkaar zeker drie kwartier, maar we hebben geen haast, we wachten geduldig. Fiets nummer 2 is wel goed en nadat we hem betaald hebben rijdt Arjan erop naar huis. Thuis wordt nog even het zadel en het stuur op mijn lengte afgesteld, ook maak ik de uit Nederland meegebrachte fietstas vast en zo kan ik er weer een paar jaar tegen.
Hierna gauw de zon in,, het zonnejte schijnt volop.
We eten vandaag het restant meatloaf met sperziebonen, gepofte aardappel en cowlsla.
Vandaag bij de Wereld Draait Door deel 2 van de problemen bij Ajax, wat een gez*(!*(*(k.......
Om even te ontsnappen aan alle Nederlandse drama's zetten we een film op.



een bijna Hollandse fiets


The United States of America
 

3 opmerkingen:

  1. Mooie fiets. He, waar zit die nieuwe Walmart?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kleurtje valt wel op in het donker en stiekem houden we toch nog van holland als ik naar je fietstas kijk.

    BeantwoordenVerwijderen