zaterdag 19 november 2011

Vrijdag 18 november 2011 - Senioren buffet bij de Golden Coral

We staan rond half 8 op, de dag begint redelijk zonnig, temperaturen rond de 20 graden. Na het ontbijt ga ik naar de Loop, even bij JC Penny's op zoek naar een spijkerbroek, ik heb nog steeds kortingsbonnen in mijn tas, maar ik slaag niet, de ene broek te wijde pijpen de andere een te hoge taille.... Ik loop toch nog even naar Ross, wie weet en ja hoor daar slaag ik na het passen van 3 broeken. Gelijk kopen, dan hoef ik daar ook niet meer naar te zoeken. Deze broek is van een bij mij onbekend merk Hydrolic, maar zit perfect n heeft leuke stiksels op de achterzakken.   Ik ga ook nog even bij Bath,Bed en Beyond naar binnen, ik ben op een tijdje op zoek naar placemats, speciaal voor een ronde tafel. Gelukkig hebben ze ze hier, dus ook deze boodschap kan van het lijstje geschrapt worden.
We gaan rond 2 uur met Leen en Henny lunchen bij de Golden Coral, hier geldt  een speciaal tarief voor 60+ waar we dankbaar gebruik van maken. Het lijkt hier wel of hier de grijze golf is neergestreken, het is mega druk en na betaling van ca. 30 dollar  voor ons vieren, worden we naar een tafeltje gebracht door  de serveerster. Na het eten gaan Leen en Henny nog even mee voor een kopje koffie, want ja de Hollandse senseo smaakt altijd beter dan de slappe Amerikaanse koffie.  Ondertussen wordt het internet al afgestruind voor de aanbiedingen die gaan komen op Black Friday.
Na zo'n late lunch hoeven we niet meer te eten vandaag, we houden voor de rest ons gemak en gaan rond 6 uur op visite bij onze buurtjes Frank en Lottie. Zij vinden het altijd gezellig om een beetje bij te praten met ons, maar na anderhalf uur zijn we het zat en gaan naar huis. Inmiddels is ons bezoek weer teruggekeerd na hun korte tripje richting Miami. Ze hadden vanmorgen regen in Frt Lauderdale  en de voorspellingen voor de komende dagen waren niet echt goed voor het zuiden van Florida, dus dan maar terug naar Kissimmee. Hier was het dan weliswaar ook niet heel zonnig vandaag, maar we hebben geen spat regen gezien en ook voor de komende dagen is de verwachting van zonnig tot plaatselijk bewolkt, mooi vakantie weer dus.
We praten gezellig bij, kijken nog wat tv en gaan rond 11 uur plat, morgen weer een dag.


1 opmerking:

  1. O, die Black Friday. We zagen de wegafzettingen al gereed staan. En de Golden Corral? Die staat ook nog op ons programma!

    BeantwoordenVerwijderen