zaterdag 8 oktober 2011

Vrijdag, 7 oktober 2011 - Waar is mijn fototoestel ??

We staan rond  half 8 op en na het ontbijt ga ik  wat in huis rommelen, Arjan gaat een nieuwe kluis in de kast monteren en Nel zoekt een plaatsje in de zon op een bedje.
Gisteren had ik nog geen foto's gemaakt van onze nieuwe eethoek, dus dat moet ook nog gebeuren., maar waar is mijn fototoestel, zit niet in mijn tas en is ook nergens te vinden. Ik had gelukkig vorige week zaterdag wel de foto's overgezet naar de computer en een harddisk, maar ja ik mis nu toch wel een paar dagen. Nadenken, waar had ik dat ding nog, nou in ieder geval bij de zonsondergang in Punta Gordo.... misschien ligt hij nog in de auto van Theo. Ik skype even met Mia, klets even gezellig bij, zij gaan zoeken in de auto en het huis, als ze iets vinden bellen ze terug. Ik heb nog een reserve toestel liggen, dus hier de  batterij maar eens onder stroom zetten, zitten we in ieder geval niet zonder fototoestel. Wel kijken we op het internet wat er voor aanbod is. We besluiten eigenlijk al dat we de Sony/DSC/HX9V gaan bestellen. Arjan gaat nog even uitzoeken waar de goedkoopste aanbieding is. Ondertussen is het gaan regenen en Nel en ik besluiten om wat te gaan shoppen. We gaan links af de 192 op en rijden eerst naar de Target, daarna bezoeken we Marshalls en Joanne, op de terugweg nog wat neuzen bij de Beals outlet.
Als we thuiskomen heeft Arjan een slecht bericht voor me, mijn fototoestel is gevonden in Englewood, in de auto. Dat wordt dus waarschijnlijk geen nieuwe .... jammer ....
Vandaag eten we een Knorr maaltijd, kip madras met gemengde salade. Mmmm heerlijk.
We kijken wat tv en ik werk het blog bij, hierbij kan ik gelukkig wat foto´s van Nel gebruiken..

Onderstaand dus de foto´s van de nieuwe eethoek, er moet alleen nog een glasplaat besteld worden, om
beschadiging van het blad te voorkomen.

1 opmerking: