zondag 23 oktober 2011

Zondag 23 oktober 2011 - even reageren op mijn vaste schrijvers

Ik bedacht dat ik toch eens even moest reageren op al die leuke berichtjes die ik de afgelopen weken al heb ontvangen van mijn vaste lezers.

Teleton (Ton en Lidy) :
leuk dat jullie weer meelezen, Cane Island ligt er prachtig bij en wacht op jullie komst.

Marijke8:
de tijd gaat zo snel, voor je het weet is het december, dan gaan wij terug naar huis en gaan jullie Florida onveilig maken.

Gerrit en Joke:
Gerrit zet het maar in je agenda voor april, je kunt met ons mee pizza eten bij Cici's, we zetten Joke wel in een schommelstoel bij de Cracker Barrel.

Sonja:
het fototoestel bevalt prima, we hebben inmiddels al aardig wat plaatjes geschoten zoals je op het blog kunt zien.

Mattrob:
Leuk dat je ons gevonden hebt, ik  moest wel een nieuw blog aanmaken ivm met de problemen bij web-log, die volgens mij nog steeds niet opgelost zijn. Ik ga jullie ook weer volgend hoor ! 

En alle anonieme lezer, laat eens een berichtje achter,  het is altijd leuk om te weten dat je meeleest !

Voor nu, welterusten en morgen weer gezond op.

2 opmerkingen:

  1. Jullie krijgen leuke reacties op je blog. Ook een leuk idee om eens persoonlijk terug te schrijven!

    En voor wat betreft het snelle verstrijken van de tijd: Je zal eens zien hoe relaxed het plotseling in november gaat. No hurries......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ina ik vind dit een Strak plan.


    Gerrit & Joke

    BeantwoordenVerwijderen