vrijdag 28 oktober 2011

Woensdag 26 oktober 2011 - een rondje boodschappen doen

We staan rond 8 uur op, na het ontbijt ga ik eerst wat dagelijkse boodschappen doen bij de Walmart. Ik breng de boodschappen thuis en hierna gaan Arjan en ik een rondje boodschappen doen.
We laten het zwembadwater testen bij Pinch a Penny, vervolgens gaan we naar de Bank of  America, geld opnemen en een nieuwe bankpas voor mij aanvragen. Mijn bankpas is n.l. per juni 2011 verlopen en we hebben geen nieuwe pas in Nederland ontvangen. Er wordt ons verteld, dat hij wel verzonden is, maar ze zullen hem blokkeren en als ik mijn paspoort kan overleggen, dan krijg ik een nieuwe pas. Helaas heb ik mijn paspoort niet in mijn tas, we komen nog wel een keer terug. ...
Hierna naar Homedepot, het slot in de schuifpui bij Coral Cay is defect, Arjan gaat dit klusje wel even zelf doen, voor $ 10,00 hebben we een nieuw slot.  Hierna rijden we naar huis, we rommelen wat in huis en gaan na de lunch, brood met een omelet-kaas, lekker de zon in.De temperatuur loop op tot wel zo'n 30 graden.
Arjan gooit op aanwijzing van Pinch a Penny driekwart gallon acid in ons zwembad. Het is toch eigenlijk een makkelijke klus, het onderhoud van het zwembad. Halfverwege de middag gaat Arjan op de fiets naar Coral Cay, het slot vervangen en ik bak ondertussen een appeltaart, morgen krijgen we visite.
 
Vanavond eten we een hamburger met appelmoes, doperwten en aardappelpuree. 




3 opmerkingen:

  1. Wat een drukte; poolboy en slotenmaker. Komt Arjan toch wel aan zijn rust.....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat wordt lekker rustig slapen in April.
    Vergeet Arjan de hottub op Coral Cay,Poolboy-hottubboy-Slotenmaker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker appeltaart kan ik even langskomen.

    BeantwoordenVerwijderen